وبلاگ
صفحه نخست / وبلاگ
۲۳ تاکتیک بازاریابی که در آنها اصل زمان است نه پول!
ترجمه تصویر – دایره صورتی: مهندسی رشد نسیه ای دایره آبی : بازاریابیوضعیت بسیاری از کارآفرینی های استارتاپ تازه تاسیس مشترک است. آنها پولی در بساط ندارند، اما مجبور به بازاریابی هستند.چه باید کرد؟ به جای تمرکز بر روش های بازاریابی پرهزینه، چنین کسب و کارهایی باید بر روش های بازاریابی کم بودجه تمرکز نمایند.زیبایی رشد نسیه از این طریق این است که از روش های جایگزینی استفاده می کند که اطلاعات بیشتر