مقالات
کسب و کار Yelp چگونه کار میکند؟
Yelp با تشویق کاربرانش برای بررسی کسب و کار ها و نوشتن نظر برای کسب و کارها، درگیر کردن آن ها از طریق ویژگی های شبکه های اجتماعی و انتقال ترافیک موتورهای جستجو رشد کرده است.کاربران Yelp نه تنها میتوانند کسب و کارها را جستجو کنند و آن ها را بررسی کنند ، بلکه میتوانند یک پروفایل بسازند، با کاربران دیگر دوست شوند، در انجمن های آنلاین چت نمایند و یا حتی ملاقاتهایی با یکدیگر داشته باش اطلاعات بیشتر
تکنیک هایی برای جذب و حفظ مشتری
برداشت اولیه مهم است.برداشت اولیه در واقع تصویری ذهنی است که در هنگام اولین مواجهه با یک شخص یا موقعیت خاص در ذهن نقش می بندد. برداشت اولیه ظاهر و عملکردهای فرد را در بر می گیرد که شامل سرو وضع ظاهری، پاکیزه بودن، طرز لباس پوشیدن، تن صدا نحوه رفتار، زبان بدن و ژست های خاص آن فرد میشوند. اگر این المان ها و عناصر در کنار هم قرار بگیرند، سبک و منش فردی شما را تشکیل می دهند.برداشت های اولیه بسیار اطلاعات بیشتر
۵ راه افزایش وفاداری مشتری با استفاده از رسانه های اجتماعی
آیا می خواهید تعداد بیشتری از مشتریان خود را حفظ کنید؟به دنبال راهی هستید که روابط خود با مشتری را با استفاده از رسانه های اجتماعی تقویت کنید؟رسانه های اجتماعی می توانند نقش اساسی در ایجاد روابط معنادار با مشتریان بازی کنند تا آنها زمان بیشتری با شما بمانند.در این مطلب یک برنامه پنج مرحله یا برای کمک به شما تهیه کرده ایم تا با استفاده از آن وفاداری مشتری را با استفاده از رسانه های اجتماعی تقویت کن اطلاعات بیشتر
۱۳ روش برای یافتن مشتری
سختترین چیز در آغاز یک کسب و کار چیست؟ برای عده ی زیادی از صاحبان کسب و کارهای جدید، پاسخ یافتن مشتری است. خصوصا اگر بودجه ی بازاریابی محدود باشد. برای فروش، اینکه محصول یا خدمتی ارائه دهید که مردم به آن نیاز دارند به تنهایی کافی نیست. اگر برای یافتن مشتری مشکل دارید، این استراتژی ها که درستی آنها در گذر زمان اثبات شده اند را بکار ببرید. ۱ – برنامه ریزی کنید.به این فکر کنید که مشتری ایده ال اطلاعات بیشتر
پنج مرحله برای راضی کردن یک مشتری ناراضی
زمانی که مشتریان ناراضی هستند، سریعا در برابر آنها پاسخ گو باشید، بطور مکرر با آنها ارتباط برقرار کنید و خونسردی خود را حفظ کنید.هر چیزی که یک کسب و کار می فروشد و یا انجام می دهد، به احتمال زیاد تنها عرضه کننده آن کالا یا خدمات در آن منطقه نمی تواند باشد. اگر مشتریان ناراضی باشند به راحتی می توانند خرید خود را به جای دیگری انتقال دهند – و به احتمال زیاد این کار را خواهند کرد.در یک بررسی که اطلاعات بیشتر
۱۳ استراتژی برای حفظ مشتری که کسبوکارتان را متحول میکند
مهمترین هدف هر کسبوکاری در دنیای رقابتی امروز، جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش فروش است. تولید سرنخ (lead) و تبدیل آنها به مشتری واقعی یکی از دغدغههای اصلی هر کسبوکاری است. با این حال، بسیاری از کسبوکارها که در جذب مشتریان جدید خوب عمل میکنند، پس از مدتی با شکست مواجه میشوند؛ دلیل آن چیست؟بزرگترین و مهمترین دارایی هر کسبوکار، مشتریان اطلاعات بیشتر
۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری
مصرف کنندگان تحت تاثیر عواملی بیرونی و درونی هستند که گاهی می توانند تعیین کننده ی چگونگی پذیرش شما باشند اما شما نیز می توانید با برقراری ارتباط با آن ها تاثیر گذار باشید . این اتباط باید به گونه ای باشد که مصرف کننده احساس کند واقعا برای شما اهمیت دارد . پذیرش بستگی به رویکرد و عملکرد شما دارد. ممکن است همیشه تمام عواملی را که برروی همه مصر ف کنندگان اثر می گذارند نشناسید اما با شناخت دلایل رفتا اطلاعات بیشتر
۸ استراتژی افزایش رضایت مشتری و راههای اندازهگیری آن
یکی از مهمترین شاخصهای موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری (Customer Satisfaction) است. رضایت مشتری نگرشی اساسی دربارهی مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسبوکار (در رابطه با محصولات یا خدمات) به دست میدهد. یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۸ نشان داد که به طور کلی آنچه مشتریان را فراری میدهد قیمتهای بالای محصولات یا خدمات نیست، بلکه ضعیف بودن ارتباط با مشتری و عدم اطلاعات بیشتر